Fiind principalul generator de lead-uri pentru echipa de vânzări, echipa de Demand generation și-a mărit efectivul ajungând astfel la un număr de 5 SDR (Sales Development Representative) conduși de un Team Lead.
Pe tot parcursul anului am rafinat în mod constant cele două procese de generare de lead-uri, adică procesul de Inbound si Outbound, am normat munca și încărcarea și am stabilit care sunt indicatorii de performanță care ne ajută să ne profesionalizăm. La finalul anului am construit ”manualul operațional” care reprezintă standardul de generare de lead-uri în divizia de Educație.
Procesul de Inbound a implicat gestionarea un numar de 523 leaduri venite din campaniile de marketing si inregistrari din site, calificand pe mai departe 175 de leaduri. Procesul de Outbound a implicat abordarea a 686 de companii din domenii ca IT&Telco, Finance&Banking, Manufacturing. Din acestea, am calificat 85 de leaduri.
In prezent, valoarea leadurilor castigate din aceste campanii este peste 160.000 de EUR, a celor inca deschise (in gestiune), fiind de peste 80.000 de EUR.